Anasayfa Hakkımızda
Menu
KURUMSAL

Hakkımızda

Hindistan merkezli olan Hero Motocorp dünyanın en büyük motosiklet üreticisidir. 

Yılda 7 milyon adedi bulan yıllık üretim kapasitesine sahip Hero Motor, 1947 yılında kurulmuştur. 1983 yılında Japon Honda ile ortak üretime başlayan Hero, 2011 yılına kadar Hero Honda ve Honda modellerini üretip dünyaya satmasının ardından, 2011’de Japon ortağından ayrılarak yola Hero Motor olarak devam etme kararı almıştır.

Sekiz büyük üretim tesisinde, bine yakın mühendis ve Ar-ge teknikeri ile 11.000 kişi istihdam eden Hero, Türkiye’de 50.000 kilometre veya 5 yıl garanti vermektedir.

Hindistan’da yüzde 50 oranında Pazar payına sahip olan Hero, Asya Motor ile distribütörlük ve üretim anlaşması yaparak, Şubat 2014 itibari ile Avrupa pazarında ilk Türkiye ile yer alma kararı almıştır.

VİZYONUMUZ

Gücünü iki tekerliğinden ve Hindistan’ın yetkinliğinden alan Hero, küresel arenada genişleme ve yenilenme odaklı atılımları ile birlikte, dünya standartlarında mobilite çözümleri sağlamaya yönelik garantiyi sunan bir şirket olma özelliğini sürdürmeyi amaçlamaktadır.

MİSYONUMUZ

Biz Hero olarak, “Bireysel hareket, güçlü birey” ilkesini temel alarak yola çıktık. Buna, bitmeyen sabır ve geliştirme arzumuzu da ekleyerek, elli milyonun üzerinde ailenin dünyasına girdik.

Göstermiş olduğumuz emek ve özverinin karşılığını dünyanın en büyük motosiklet firması olarak almanın haklı gururunun yanı sıra, Hindistan pazarında olduğu gibi dünyanın birçok ülkesinde belirleyici olmaya devam etmek için sürekli yenilenen bir enerji ile çalışmalarımızı devam ettirmekteyiz.

STRATEJİ

Hero MotoCorp anahtar stratejileri, kategoriler arasında sağlam bir ürün portföyü oluşturarak küresel büyüme fırsatlarını keşfetmek, sürekli operasyonel verimliliği artırmak, marka oluşturma faaliyetlerine yatırım yapmaya devam ederek müşteri ve hissedarlarına zevk sağlamak için vardır.

MARKA

Hero MotoCorp, teknoloji, stil ve kalite kriterlerini oluştururken müşterinin ihtiyaçlarını ve isteklerini yerine getiren küresel bir kurum anlayışı ile müşterilerini markalarının savunucusu haline getirmeyi ilke edinmiştir.

Çünkü; Hero’yu en iyi, kullanan bilir...